ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.


Сьогодні інноваційність є однією з домінуючих тенденцій розвитку людства. З урахуванням цього нова освітня парадигма вибудовується на засадах збереження і розвитку творчої потенції людини, її спрямованості та самовизначення, стабільно ак­тивної життєдіяльності у змінних соціальних умовах, готовності до сприймання і вирішення нових завдань.

Інноваційна діяльність нашого дошкільного закладу реалізується системним впровадженням нових педагогічних технологій, в результаті яких підвищується ефективність роботи.



Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу щодо здійснення інноваційної діяльності окреслив ряд пріоритетних завдань:

- вивчення освітніх інновацій, визнаних ефективною вітчиз­няною та світовою педагогічною наукою, а також ефектив­ність їхнього упровадження в інших дошкільних навчальних закладах;

- моніторинг ефективності впровадження інновацій, розробле­них педагогічним колективом дошкільного навчального закладу;

- створення бази даних щодо впровадження освітніх і педаго­гічних інновацій у дошкільному навчальному закладі;

- розробка методичних рекомендацій щодо організації роботи дошкільного навчального закладу шляхом здійснення інновацій­ної діяльності.

Ми розуміємо, що для успішної реалізації завдань з розвитку здібностей наших вихованців, крім належних матеріальних умов необхідна ще й відповідна підготовка педагогів. Важливим кроком у роботі з кадрами в цьому напрямі було визначення рівня теоретичних знань педагогів. Окресливши низку питань, знань, яких педагогам не вистачало, управління освіти і науки Білоцерківської міської ради ініціювало участь наших педагогічних працівників у проблемних курсах, семінарах, конференціях, які проводяться в Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів.

В сучасному освітньому процесі не обійтися без інформаційно-комунікаційних технологій. На сьогоднішній день 18 педагогічних працівників пройшли курсову підготовку за програмою Intel "Навчання для майбутнього». Набуті знання успішно використовуються для створення мультимедійних презентацій для супроводження виступів на педагогічних радах, батьківських зборах, конференціях, семінарах-практикумах, майстер-класах, а також виготовлення інформаційних матеріалів для батьків, які відповідають сучасним вимогам.

З метою формування та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій педагогічних працівників закладу та батьків, ефективного використання ресурсів Інтернет-мережі середовища закладу у поєднанні з ресурсами всесвітньої інформаційної мережі Інтернет в управлінській діяльності, методичній роботі, навчально-виховному процесі в роботі з дітьми, батьківською громадськістю, популяризації досвіду роботи педагогічного колективу створено WEB-cайт дошкільного навчального закладу.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності ДНЗ:

- впровадження в освітній процес комп’ютерних програм, ігор;

- користування Інтернет-ресурсами – і як результат - підключення до мережі Iнтернет дошкільного навчального закладу, у 2011 році (станом, на сьогоднішній день, у закладі, функціонує 5 одиниць комп'ютерної техніки.)

- створення власних мультимедійних продуктів;

- популяризація досвіду роботи колективу через активне використання WEB-сайту дошкільного навчального закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 764

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.