Огляд-конкурс «Кращий живий куточок» Засідання педагогічної ради з теми «Забезпечення якісної освіти шляхом інтегрування освіти для сталого розвитку у освітній процес»

У дитячому садку дітей ознайомлюють з природою, та змінами, що відбуваються в ній. На основі набутих знань формуються такі якості, як реалістичне сприйняття явищ природи, допитливість, вміння спостерігати, логічно мислити, естетично ставитися до всього живого. Любов до природи навики бережливого ставлення до неї, сприяють не лише релаксації, але й породжують інтерес до природи. Тому так необхідно мати у дитячому садку живий куточок, де міститимуться кімнатні рослини та тварини. Живий куточок надає можливість зосередити увагу дітей на невеликій кількості мешканців, найбільш типових їх ознаках і тим самим забезпечити глибші й міцніші знання.Тому у нашому садочку відбувся конкурс - огляд «Кращий живий куточок», метою якого було:

1.Удосконалення предметно-розвивального середовища днз.
2. Створення умов для всебічного розвитку пізнавальної активності дітей; екологізації різних видів діяльності дитини; еколого - естетичного розвитку (залучення уваги дитини до оточуючих природних об'єктів, формування вміння бачити красу навколишнього природного світу, різноманітність його фарб і форм; формування моральних якостей дитини (створення умов для регулярного догляду за рослинами, виховання почуття відповідальності, бажання і вміння зберегти навколишній світ природи); формування екологічно грамотної поведінки (навичок раціонального природокористування; екологічно грамотної поведінки у природі).
3. Активізація творчого потенціалу педагогів дитячого садка, вихованців та їх батьків.

Згідно плану роботи 26 листопада в дитсадку пройшло засідання педагогічної ради з теми «Забезпечення якісної освіти шляхом інтегрування освіти для сталого розвитку у освітній процес»

Порядок денний педагогічної ради:

1.Значення розвитку екологічних уявлень та підходи щодо формування сталих світоглядних орієнтирів особистості.

Олійник Н.В.

2.Завдання педагогів та методи і прийоми ознайомлення дітей з природним довкіллям (презентація).

Вих.-методист

3.Сучасні тенденції екологічної освіти дітей дошкільного віку:зарубіжний досвід.

Мосійчук А.В.


4.Роль співпраці з родинами у вирішенні завдань освіти для сталого розвитку.

Безп`ята З.І.


5.Толерантність – складова сучасної особистості (з елементами тренінгу)

Пр.психолог

6.Результати тематичного вивчення рівня розвитку дітей дошкільного віку з розділу програми «Дитина у природному довкіллі» («Життєдіяльність людини у природному довкіллі», старші групи - довідка)

Завідувач

Вих.-методист
Керівник творчої групи

Кiлькiсть переглядiв: 95

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.