Засідання педагогічної ради «Забезпечення якісної освіти шляхом інтегрування освіти для сталого розвитку у освітній процес. Економічне виховання дітей дошкільного віку в умовах освіти для сталого розвитку»

Поняття «економіка» й «дитина» лише на перший погляд здаються надто далекими одне від одного. Якщо ж сприймати економіку як сферу «розумного» домашнього господарства, мистецтво його ведення, можна в доступній формі донести дітям елементарні базові знання з цієї галузі, роз’яснити зміст економічних взаємозв’язків. Щоб полегшити процес соціалізації вихованців дошкільного навчального закладу, розширити їхні знання про життя сучасного суспільства варто розпочинати з родинної економіки, адже на її прикладі можна ознайомити вихованців практично з усіма економічними категоріями : товар. Продукт, послуга, доходи й витрати та їх складові, гроші, банки. Інфляція, податки . ціни, тощо. До того ж можна показати роль дитини в економічних процесах сім’ї. При цьому вкрай важливо, щоб дошкільник усвідомив себе не лише членом сім’ї, а й членом суспільства, громадянином своєї держави, щоб він зрозумів залежність між економічною поведінкою та її результатами.

Для підвищення фахового рівня вихователів з даного питання згідно з річним планом було проведено засідання педагогічної ради «Забезпечення якісної освіти шляхом інтегрування освіти для сталого розвитку у освітній процес. Економічне виховання дітей дошкільного віку в умовах освіти для сталого розвитку»

Кiлькiсть переглядiв: 38

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.